Festival kruha i slastica

3. Festival kruha i slastica

fest-2-11

Odlična organizacija, vrlo dobra posjećenost, brojni i zanimljivi popratni sadržaji, najčešće su utisci i organizatora i izlagača i posjetitelja 3. Festivala kruha i slastica, održanog 5. i 6. listopada u 15. paviljonu Zagrebačkog velesajma.U organizaciji Richemont kluba, s TIM ZIP – om kao izvršnim organizatorom i TIM PUBLIC – om kao organizatorom marketinških djelatnosti, treću po redu izložbu dostignuća hrvatskog pekarstva i slastičarstva posjetilo je čak oko 11 tisuća posjetitelja, a 33 izlagača na ukupno 3.680 četvornih metara izložbenog prostora izložilo je najzanimljivije dijelove svoga proizvodnog programa. I ove godine pokrovitelj Festivala je bilo Gradsko poglavarstvo Zagreba, priredbu je službeno otvorio gradonačelnik Milan Bandić, a i Turistička zajednica Zagreba značajno je podržala organizaciju pokrićem dijela marketinških troškova.

Pečenje «na licu mjesta» i «živa proizvodnja»

Svi su izlagači imali iznimno atraktivne i zanimljive nastupe, a jedan dio njih imao je i pečenje na svom izložbenom prostoru. Veliku pažnju posjetitelja privukla je tzv. «živa proizvodnja» na dva prostora od po stotinu četvornih metara, na kojima su pekarske, odnosno slastičarske ekipe pred posjetiteljima proizvodile brojne proizvode koji su potom naravno dijeljeni.

Na ovaj je način procese proizvodnje nekih svojih proizvoda publici pokazalo 8 dvočlanih, odnosno tročlanih ekipa izlagača, ali i po dvije ekipe srednjih strukovnih škola i Richemont kluba. Vrijedi zabilježiti da su Festival na poziv organizirano posjetili i učenici 9 srednjih strukovnih škola i 4 osnovne škole, te da su najmlađi posjetitelji «došli na svoje» u maloj školi pekarstva na štandu Čakovečkih mlinova.

«Zlatne ruke»

I ove se godine organizacija natječaja «Zlatne ruke» za najkreativniji pekarski i slastičarski rad u kojem su mogli sudjelovati svi pekari i slastičari, fizičke i pravne osobe, pokazala punim pogotkom. Doslovno svaki od 27 prijavljenih radova plijenio je oduševljene poglede i zračio maštovitošću, kreativnošću i majstorstvom izrade. Organizator natječaja je bila tvrtka TIM ZIP koja je i osigurala novčane nagrade za 9 nagrađenih u kategoriji pekarstva, odnosno 10 u kategoriji slastičarstva.

Stručni skup o pravilnoj prehrani

U sklopu Festivala tradicionalno je organiziran i stručni skup «Trendovi u suvremenom pekarstvu i slastičarstvu», ovaj put s temom o pravilnoj prehrani u smislu konzumiranja pekarskih proizvoda. Skupu kojeg je otvorio savjetnik ministra poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva RH dr. Ljupko Tabaković, je nazočilo 56 sudionika, mahom stručnjaka – tehnologa iz 24 tvrtke.

O osnovnim principima pravilne prehrane govorila je prof. dr. sc. Irena Colić – Barić, a o obogaćivanju pekarskih proizvoda prof. dr. sc. Duška ćurić, obje s Prehrambeno – biotehnološkog fakulteta u Zagrebu. Redukcija soli u pekarskim proizvodima bila je tema koju je izložila prof. dr. sc. Žaneta Ugarčić – Hardi s Prehrambeno – tehnološkog fakulteta u Osijeku, a mr. sc. Marijan Katalenić iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo govorio je o pekarskim proizvodima u pravilnoj prehrani.

Popratni sadržaji

Uz brojne prezentacije i degustacije, nagradne igre izlagača za posjetitelje i već pomenutu malu školu pekarstva, ovogodišnji je Festival obilovao i brojnim drugim popratnim sadržajima. Posjetitelji su se mogli i zabaviti uz mažoretkinje, tamburaše, klape, folklor, dječji zbor, uz sjajnog voditelja Vicka Budilicu. Naravno, uzbuđenje je doseglo vrhunac sat prije zatvaranja Festivala kad je obavljeno izvlačenje sretnog dobitnika automobila RENAULT CLIO u nagradnoj igri za posjetitelje. Nagradu je osigurao glavni sponzor Festivala AUTO KUĆA BAOTIĆ.

Kad smo već kod sponzora pomenimo da su priredbu podržali i RAIFFEISEN BANKA I LEASING, CEDEVITA, inozemne tvrtke SCHWEITZER, DIOSNA, DIAMANT, MONDIAL FORNI I RONDO DODGE, zatim Ministarstvo poljoprivrede RH, uz medijske pokrovitelje OBITELJSKI RADIO I JUTARNJI LIST.

«Naj» štandovi

Tvrtka TIM PUBLIC dodijelila je nagrade za najuspjelije oblikovane izložbene prostore na 3. Festivalu. U kategoriji velikih prostora preko 60 m2 nagrada je pripala ČAKOVEČKIM MLINOVIMA, u kategoriji srednjih prostora od 21 do 60 m2 PEKARI DUMBOVIĆ, a u kategoriji malih prostora do 20 m2 nagradu su podijelili PEKOM KRAPINA I PEKARNICA ZEMLJIČ.

Domjenak za izlagače

U festivalskom VIP prostoru se nakon zatvaranja prvog dana priredbe održao domjenak za izlagače i sponzore Festivala na kojem su i dodijeljene nagrade najboljima na Natječaju «Zlatne ruke», te nagrade za naj-štandove. Uz iznimno sadržajan «švedski stol» i dobru podršku tamburaša, i u odličnoj atmosferi družili su se majstori pekari i slastičari iz svih krajeva Hrvatske. Iako je sve sudionike domjenka sutradan očekivao još jedan naporan festivalski dan fešta je trajala daleko dulje od predviđenog vremena. I to je bio još jedan pokazatelj odlično odrađenog posla na organizaciji 3. Festivala kruha i slastica.

 

Komentari

Nitko još nije komentirao. Budi prvi koji će ostaviti komentar
Already Registered? Login Here
Subota, 21 Prosinac 2024

Captcha slika

Posjetite nas na facebooku

Richemont klub Hrvatska
Bani 100, 10010 Zagreb
Tel: +385 1 66 22 608
Fax: +385 1 660 80 40