By Richemont klub Hrvatska na Subota, 30 Rujan 2006
Kategorija: Festival kruha i slastica

2. Festival kruha i slastica

Pod pokroviteljstvom grada Zagreba i Turističke zajednice grada Zagreba, 29. i 30. rujna ove godine u Talijanskom paviljonu Zagrebačkog velesajma, održan je 2. Festival kruha i slastica. Izložbena manifestacija kruha, peciva i raznovrsnih slastica i ove je godine održana u organizaciji Richemont kluba uz svesrdnu pomoć tvrtke TIM ZIP kao izvršnog organizatora. U odnosu na prošlogodišnji jedan festivalski dan i 700 m izložbenog prostora, ovogodišnja dva dana i čak 3800 m izložbenog prostora zahtijevala su iznimno naporne, višemjesečne pripreme na kojima su radili djelatnici tvrtke TIM PUBLIC, marketinškog organizatora Festivala, te značajan dio djelatnika TIM ZIP-a. Po gotovo jednodušnim ocjenama i izlagača i posjetitelja bila je to sjajno organizirana fešta kruha.

Okupiti 38 izlagača u Talijanskom paviljonu, od kojih 33 pekarske i/ili slastičarske djelatnosti, a velikim dijelom konkurentskih tvrtki, nije bio nimalo lak zadatak. S izgledno velikim, no za manifestaciju ovakvog obima i kvalitete, malim budžetom, no s mnogo uloženog truda, volje i želje da ovogodišnji Festival bude i uspješniji od prošlog, krenulo se u organizaciju manifestacije koju je Turistička zajednica uvrstila na popis važnih događanja u gradu Zagrebu.

28. rujna održana je promocija Festivala na glavnom gradskom trgu, u kojoj su, noseći zastave Festivala, doskokom na sam Trg bana Jelačića, sudjelovali padobranci Aero kluba Zagreb. Tom je prilikom okupljenim građanima podijeljeno 5000 krafni, lisnatog tijesta i kajzerica, a u dijeljenje su se, uz članove Richemont kluba, uključili i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić koji je, sutradan, i službeno otvorio Festival i njegov zamjenik Ivo Jelušić.

Sam Festival pokazao je zavidnu razinu kvalitete hrvatskog pekarstva i slastičarstva, a uz već tradicionalni program, nagradnu igru, živu proizvodnju i brojne degustacije u kojima je uživalo oko 10000 posjetitelja, novost sajma bilo je pečenje proizvoda na samim izložbenim prostorima te nagradni natječaj za pekare i slastičare umjetnike, ZLATNE RUKE.

Svježi proizvodi čiji se miris oba dana širio paviljonom, pečeni su u 14 WIESHEU konvekcijskih peći koje je za potrebe sajma osigurao TIM ZIP.

Kako bi na što bolji način dočarali festivalsku atmosferu, vrhunski izgled štandova , te zadovoljstvo i izlagača, i organizatora i posjetitelja, donosimo vam fotografije koje će na najbolji način pokazati kako je bilo.

Leave Comments